Hu så det spänner och drar!

Hjälp! Jag spricker snart! Det känns i alla fall så. Magen blir stenhård och drar och spänner - sammandragningar antar jag. Det är ju första gången jag är så här gravid även om jag är etablerad tvåbarnsmorsa så valrosstadiet har jag inte upplevt förut...

Jag har varit med barnen på ridtävling idag - de var sååå duktiga. sedan åkte vi till stugan, där jag putsade fönster, men jag åkte sedan hem för att sova - fixar inte någon annan säng än min sköna nya här hemma just nu. Väl hemma monterade jag lite IKEA-möbler till S nya rum som nu är i princip inflyttningsklart =)

Nu har jag parkerat mig i soffan framför den engelska varianten av Halv 8 hos mig - Come dine with me - men funderar på att se en film eller en dokumentär istället och gå och koja tidigt. Jag är faktiskt bra trött när jag känner efter.

12 dagar kvar...

Kommentera här: