Finns inte mycket mer att berätta

Vädret är trist idag och bidrar väl till att livet känns lite grått också.

Igår hade vi besök av kompisarna C & C med son och det var kul. Sedan middag hos mamma och pappa. Trevligt.

Idag är som sagt en riktig slöardag. Kanske ett data- eller TV-spel kan letas fram och hjälpa mig att fördriva lite tid...

Morgondagen inleds med at jag tar döttrarna till tandläkaren, sedan jobbar hemma med lite jobb jag har kvar att göra. Sedan kommer kompis K med dotter och hälsar på i samma veva som döttrarna kommer hem från skolan. Sedan ridning på kvällen - för döttrarna. Själv står jag och hänger vid staketet och tittar på =)

På tisdag är det provtagning 08:45 på vårdcentralen inför operationen. Sedan kommer en trevliga kollegan K för lite jobbavstämning 09:30 - 11:30.

På onsdag finns inte ett skit planerat. Ska packa väskan, softa och sedan på kvällen köra döttrarna till mamma och pappa. Får väl se om man kan sova nåt. Vi måste åka hemifrån vid 6 på morgonen på dagen D - torsdag.

Jag ser jättemycket fram emot att hon ska komma ut. Jag mår fysiskt och psykiskt dåligt av graviditeten vid det här laget. Sedan vete 17 om jag är mentalt förberedd på all dålig sömn och ömma tuttar, men det lööööser sig. Då kan jag ju i alla fall sova på mage igen =) Bara en så'n sak!

Kommentera här: